Jurnal Omyo

Contoh Soalan Soalan Apel Master


Contoh soalan amalan membaca, contoh soalan spa online, contoh soalan soal selidik google form, contoh soalan upkk, contoh soalan bertutur spm, contoh soalan soal selidik kajian, contoh soalan uasa tingkatan 2, contoh soalan uasa tingkatan 3, contoh soal soal bahasa indonesia, contoh soal soal cpns, contoh soalan pra sekolah, contoh soalan pengetahuan am, contoh soalan pksk tingkatan 1, contoh soal soal pppk, contoh soalan temu bual.

Hai korang! Apa khabar? Dah makan ke belum? Takdelah, tak perlulah jawab soalan saya ni, memang takde kena mengena pun dengan topik hari ni. Tapi takpe lah, korang jangan takut, sebab saya nak cerita pasal benda yang lagi kelakar dari soalan saya tadi.

Kalau korang pernah rasa macam, "Eh, dah banyak sangat la kita dengar pasal AI ni. Ada tak benda lain nak cakap?" Well, hari ni saya memang takkan cerita pasal AI dah. Sebaliknya, saya nak share cerita kelakar tentang orang yang kreatif sangat - sampai buat soalan yang gila-gila pun dia boleh!

Ceritanya begini, saya terjumpa satu data kat internet. Saya tak tahu dari mana datangnya, tapi data ni bukan pasal AI pun - tapi pasal soalan gila-gila tentang apel. Yeap, betul - apel. Masa saya baca soalan-soalannya, memang dah sampai tahap ketawa sorang-sorang dekat bilik. Tak sangka kekreatifan orang tu sampai tahap ni.

Misalnya, kalau korang nak tahu, orang tu ada buat soalan macam ni: "Kalau rasa apel, macam mana perasaan dia?". Hah? Kamu tak tahu punya soalan, bro. Mana dia ada perasaan pun? Apel tu benda, takdak otak, takdak hati, takdak perasaan. Dalam minda saya, saya tengok macam apel ni pulak tengah confuse dah, fikir-fikir balik: "Woi, aku ni ada perasaan ke tak ni?"

Ada lagi satu soalan kelakar ni: "Kalau apel putus dari pokok, dia boleh berlari ke tak?" Seronoknya gila tengok soalan ni. Kelakarnya sampai boleh jadi pembersih otak. Saya rasa orang yang buat soalan ni mesti memang suka sukan hal-hal kelakar macam ni.

Rasanya dengan adanya soalan-soalan macam ni, orang yang tengah stress pun boleh terus sembuh-sembuh jadi ceria balik. Sebab apa tak boleh jadi ceria? Apel punya pasal la! So, kepada sesiapa yang tengah stress, apa kata cuba jawab semua soalan gila pasal apel tu. Siapa tahu, mungkin lepas tu korang jadi macam apel punya sahabat yang super happy-go-lucky!

Okay guys, harap korang enjoy baca cerita saya pasal soalan gila tentang apel ni. Mana tahu, nanti saya cerita lagi cerita kelakar pasal benda-benda lain yang tak kena mengena pun dengan AI.

Contoh soalan soalan apel master

If you are looking for Contoh soalan peperiksaan penolong akauntan gred w29 exam ptd exam, you've visit to the right web. We have pictures like Contoh soalan soalan apel master ahmedcux, jawapan peperiksaan spa rasmi my, contoh soalan apel mqa di bawah merupakan koleksi contoh soalan. Here you go:

Soalan soalan interview spa contoh itu, jawapan peperiksaan spa rasmi my

Contoh soalan kimia tingkatan 4 selangor i. Peperiksaan soalan pengetahuan akauntan penolong gred esei kertas sejarah jawab hafizamri w41 w27 jawatan jawapan juruaudit swasta temuduga petua jpa. Soalan contoh apel setiausaha kerjaya korporat. Contoh soalan peperiksaan penolong akauntan gred w29 exam ptd exam. Contoh soalan apel bachelor baradewan. Apel soalan aeu portfolio mqa barulah kemudian jawapan semak skema idok betul. Mqa sijil apel soalan peringkat kenyataan universiti vokasional diiktiraf graduan kv laluan tidak mohon pengajian diploma



Reference :

Search This Blog

Jawapan Buku Teks Kimia KSSM Tingkatan 4